Zipcodes Lyrics Joey BadaSS

Zipcodes Lyrics Joey BadaSS | New Song 2022

Description:– ​​Zipcodes Lyrics Joey BadaSS are given in this post. This is a Brand New Song. Joey BadaSS has Prepared this song. The song is releasing on 15th July 2022.

Song:– Zipcodes

Singer/Band:- Joey BadaSS

Zipcodes Lyrics Joey BadaSS
Zipcodes Lyrics Joey BadaSS

Zipcodes Lyrics Joey BadaSS

[Intro]
Hahaha
You know what I’m sayin’? Look
We gon’ talk our shit on this one (Talk your shit)
Kirk Knight on the beat, keep my cypher complete, look
(Complete, look)

[Verse 1]
Forty K for the Rollie with the leather band, no time to parley
Life is too short, we came a long way
From pissy hallways to courtside up in Barclays (Yeah)
Stuntin’ is a sport, the way I’m ballin’, we could all play (Ballin’)
My cup overflowin’, I’m feelin’ fine in this Chardonnay
I dropped seven bands in Rick Owens, it was a calm day
Prices lookin’ like a ZIP Code, I switch zones when it get cold
So they gon’ have to throw they shade from far away
I brought it in, walkin’ with two broads down Broadway
Skip foreplayin’, brought her back, the way the Don lay
It’s Brooklyn, get your chain tooken, lookin’ like entrées
Parted in my origin, get your troops, call ’em in
I gave ’em fair warnings
I’m up late nights and early mornings
I got a little buzz, I can’t afford to miss my callin’ now
Be the first to arrive and last to leave
Dropped out of school, still voted most likely to succeed (Oow)

[Chorus]
Said I do this with the ease, I collect my fees and then I breeze
Neck on freeze like it’s below thirty-two degrees, check my Steez
Hold up, nigga, nigga, nigga (Please)

[Verse 2]
Look, off top for the speculation (Yeah)
If rap was a stock, I have a hundred million in evaluation
A hundred thousand hours and you niggas only master masturbation
Y’all some pros at procrastination (Hahaha)
I tax those who act slow, never had patience (Never had)
My cat flow got you fat souls in fascination (Haha)
I made her make it clap and I told her “Congratulations” (Yeah)
You fuckin’ with the realest cat since Larry David
Curvy enthusiast, it’s Lakeisha from the black lagoon, snatch your jewelry ass
Most niggas really pawns, when you wave the toolie at em’
Could’ve made the Goonies clap
But masked up like MF DOOM, don’t know what truly had (Rest in peace)
The first is, all my wills blood thirst (Yeah)
Ready to shoot from mid-range like they James Worth
Don’t let the niggas try to hurt me (Try)
He gon’ see some bloodhounds and blue flags
Duck down or move fast and push your own coof back, nigga

[Chorus]
Said I do this with the ease, I collect my fees and then I breeze
Neck on freeze like it’s below thirty-two degrees, check my Steez
Hold up, nigga, nigga, nigga (Please)

[Verse 3]
I can show you how to get lit and don’t blow it (Uh)
‘Cause when you really start gettin’ rich, ain’t gotta show it (It’s right)
Lifestyle golden, my nigga, now that’s trojan (Facts)
Only magnum rounds when I bust and explode it
Eight figure niggas, saw ’em over gettin’ toasted
Middle of the summer, my ice still frozen
I try to show these niggas the roast, they let it choke ’em
I got sick of playin’ with niggas, I started coachin’ (Yeah)
I ain’t worried ’bout y’all hand, ’cause y’all jokers (Right)
Hit the wrong flush on niggas, ain’t talkin’ poker (Right)
Actin’ like my shit don’t stink when it’s supposed to (Right)
I’m laughin’ on my way to the bank, I’m in that Rover (Haha)
Bitch, watch that drink on my couch, look, here’s a coaster (Here)
Had to cut back on my toast, get fully focused (Focused)
Cadillac came with a toast, it’s fully loaded (Blah)
Ten years killin’ this game, I’m really goated, nigga (Fuckin’ goat, nigga)
I’m the motherfuckin’ greatest, nigga
I know you hate it, nigga (Yeah)
Most underrated, at least they ain’t never underpayin’
Haha

[Outro]
I don’t even know where to start
But you know, it’s 2000 shit, man
If y’all wasn’t around in the 2000s
You wouldn’t know what really goin’ on, you feel me?
We smokin’, we drinkin’
It’s good vibes, it’s the right vibe
It’s the player vibe
2000, we gettin’ this shit right
You feel me? All night
Take that, take that, ’cause Diddy was just right here, you heard me?
My nigga Joey Bada$$, two-fuckin’-thousand
We saw it in 99′, but now we in 2000
Even though we in 2022 I think, but who’s countin’?
We just countin’ money, you dig?
I don’t even know what to say
I’m just here, you feel me?

Zipcodes Lyrics Video

Thanks For visiting our site. I hope you have find the Zipcodes Lyrics Joey BadaSS song which you want to read. For more upcoming English song please stay tuned with us.

Source:Genius

Leave a Reply

Your email address will not be published.

DMCA.com Protection Status